Concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante
- 23/06/2025
- admin
- 0
pentru ocuparea funcțiilor vacante
- Director/directoare adjunctă pentru instruire și educație (1,0 unități)
- Director/directoare adjunctă pentru instruire practică și producere ( 0,5unități)
- Șef/șefă de secție didactic - administrativă (1,0 unități)
- Șef/șefă de secție pentru asigurarea calității ( 0,5unități)
La concurs pot candida persoane care întrunesc cumulativ următoarele condiții:
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- are studii superioare universitare;
- are vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin 5 ani și deține grad didactic;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani;
- cunoaște limba română;
- nu are antecedente penale;
- care, în ultimii 5 ani, nu a fost concediat în urma aplicării sancțiunii disciplinare de
concediere conform art 86 alin.(1) lit.g)-r) din Codul Muncii al RM nr.154/2003 sau nu a fost
destituit dintr-o funcție publică conform art.64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu
privire la funcția publică și statutul funcționarului public; - care nu au interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derive dintr-un
act de constatare al Autorității Naționale de Integritate sau din hotărâri judecătorești, care au rămas definitive.
Candidații pentru ocuparea funcțiilor vacante depun personal sau prin reprezentant, la Serviciul personal al instituției, biroul 125, în termen de 20 de zile lucrătoare din ziua publicării anunțului.
Dosarul de concurs care va cuprinde următoarele acte obligatorii:
- cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. 1 la Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de conducere în instituțiile de învățământ profesional tehnic (se indică lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file);
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii;
- copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
- Curriculum Vitae de model Europass, specificat în anexa nr. 2 la Regulament;
- certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
- declarația pe propria răspundere că nu au fost concediați în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituiți dintr-o funcție publică conform art.64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public și declarația că nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere;
- proiectul planului de dezvoltare a subdiviziunii pentru 5 ani, în plic sigilat sau declarația pe proprie răspundere privind prezentarea Proiectul planului de dezvoltare a subdiviziunii cu 5 zile înainte de data interviului;
- alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico - didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/ internaționale, publicațiile didactice și științifice, statutul de expert/evaluator național /internațional, etc.
Actele din dosarul de concurs pot fi autentificate la notar sau certificate „corespunde cu originalul” de către subdiviziunea resurse umane a unității în care candidatul activează. Dosarele de participare la concurs nu pot fi completate cu acte ulterior expirării termenului de 20 de zile din ziua publicării anunțului.
Materialele se prezintă în dosar cu șină, în consecutivitatea menționată în cererea de participare la concurs, fără folii de plastic.
Dosarul de concurs se depune personal sau prin reprezentant la Secția serviciu personal, bir. 125, până la data de 18 iulie 2025, inclusiv, orele 16.00.
Telefoane de contact:(022) 772507, (022) 766639
e-mail: colarteplamadeala@gmail.com
Bibliografia concursului și alte informații cu privire la evaluarea cunoștințelor profesionale și manageriale pot fi accesate la adresa electronică:
http://ctice.gov.md/testarea-directorilor/resurse/
https://colegiuarte.md/
Ordin
Cu privire la organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de directori adjuncți și șefi de secții în cadrul IP CAP ,,Alexandru Plămădeală"
Metodologia
Cu privire la modul de desfșăurare a interviului în cadrul concursului de ocupare a funcției de director adiunct/șef de secție în IP Colegiul de Arte Plastice ”Alexandru Plămădeală”